Postátnicové novinky

22.05.2017 18:20

Po takové době, kdy jsem se intenzivně věnovala škole, se konečně ozývám s morčecími novinkami. 
Za téměř půlrok se u nás událo několik věcí, vezmu je popořadě: 

12.3.2017 jsme se účastnili semináře genetiky morčat Elišky Poláčkové. Pro mě téměř nic nového, ale ráda jsem si osvěžila své znalosti a strávený čas s přáteli a lidmi, kteří mají stejný koníček, byl velice příjemný. 

23.3.2017 porodila Coletka svůj druhý vrh, který měla s Pastelem. Bohužel nedopadl dobře, narodila se pouze jedna obří samička, už mrtvá. Samička byla trikolorní béžová peruánka, jak se dalo čekat. S Colet jsem druhý den běžela na veterinu, protože se mi zdálo, že má výtok a měla nateklé mléčné žlázy, tak pro jistotu. Zároveň jsme na veterině řešili Grapesovo nemocné oko, které už je ale aktuálně v pořádku. Colet dostala na pět dní antibiotika a byla hodně rychle zpět v kondici. 19.5. jsem ji opět, společně s Harriet, dala k Pastelovi. 

Od 25.3.2017 byly s Pastelem i Eclipse s Oyou, tak uvidíme, co se zadaří. Oya se zdá březí, u Eclipse si ještě nejsem jistá, ale s Pastelem už není. 

12.4.2017 jsem se stala majitelkou samečka Katie's Brandon, barva béžovo-zlatá, peruánec. Je to úžasný baculatý a kontaktní sameček a krásně roste. 

Určitě brzy doplním všechny plánované odchovy a aktualizuji sekci "naše morčata", včetně nových fotek u některých morčátek (Pastel roste do krásy). 

 

<3
Mili